Tehokkuus > Ohjaa

Enemmän tuloksia, vähemmällä vaivalla

Puhtausalalla liikkuu paljon tietoa asiakkaiden, työntekijöiden ja siivousliikkeen välillä. Omat haasteensa tuovat useiden työkohteiden, sopimustöiden ja keikkojen yhtäaikainen hallinta sekä henkilöstön resurssointi.

Ohjaa työtä Allteqilla: Paremmat välineet liiketoiminnan ja liikkuvan työn ohjaukseen

  • Löydät oleellisen tiedon yhdestä paikkaa
  • Viestit tavoittavat ajallaan oikeat henkilöt
  • Työtuntien kerääminen ja kohdentaminen helpottuvat
  • Henkilöstön ja töiden resursointi nopeutuu
  • Tiedät, mitä on tehty ja milloin
  • Näet asiakaskohteiden ja keikkojen kannattavuuden
  • Löydät piilokulut ja teet enemmän katetta

”Teet oikeita ratkaisuja ja reagoit ajoissa. Vaikutat sopimusasiakkuuksien ja keikkojen kannattavuuteen”.

Säästät aikaa ja vaivaa

Allteq toiminnanohjaus on työkalu liikkuvan työn ohjaamiseen, joita siivous- ja kiinteistöala edustavat. Yhdistämällä tekijät, alihankkijat, palveluyrityksen ja asiakkaan yhdeksi kokonaisuudeksi, tehostat toimintaa ja kasvatat asiakastyytyväisyyttä – vaikutat yritystoiminnan tulokseen ja jatkuvuuteen.

Ota yhteyttä